בית שמש • קריעת השלטים עוברת לבית המשפט

    דוד קורצווייל No Comments on בית שמש • קריעת השלטים עוברת לבית המשפט
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא שקט במערכת הבחירות בבית שמש, אך בימים אלו בעקבות האלימות הגוברת וההשחתה השיטתית של שלטי הבחירות של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, החליטו אנשי מטהו שלא לשתוק עוד, אלא להעביר את ההכרעה למגרש המשפטי.

    במטהו של אבוטבול מצביעים על נזק כבד שנעשה כבר במשך כחודש ימים לקרוע ולהשחית שלטי בחירות של אבוטבול, ובמיוחד שלטים באזור העיר הוותיקה של בית שמש.

    אבי, אחד הפעילים של אבוטבול, מספר כי באחד הימים השבוע, הם גייסו למעלה מ-100 מתנדבים שהציבו שלטים באזורים מרכזיים בעיר הוותיקה, ליד הקניונים, ליד תחנת הרכבת, וכן באזור הכניסה לעיר. מדובר בשילוט ששווה עשרות אלפי שקלים, אך למרבה הכאב בבוקרו של יום כל השלטים נהרסו והושחתו.
    בעקבות הפעילות השיטתית לכאורה של אנשיו של אלי כהן להשחית את שלטי הבחירות של אבוטבול, הוחלט בימים האחרונים לשכור את שירותיו של עו"ד אבי שינדלר, שעמל להגיש תיק תביעה מסודר הכולל צילומים, כשהשורה התחתונה היא תביעת פיצויים וגרימת נזקים של קרוב לרבע מיליון שקל.

    במטה הבחירות של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול אומרים כי הם היו מצפים שהמועמדים האחרים שמטיפים לפלורליזם ידאגו בראש ובראשונה לחנך את אנשיהם, להסביר להם את האסור והמותר במדינת חוק, ולא פחות חשוב גם לאפשר לכל מועמד באשר הוא לקיים שיח הוגן, בלי מסעי הפחדה, אלימות והשחתה.

    בעקבות ההתפתחויות האלימות, שב ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול ומפרסם את קריאתו לראשי המפלגות בעיר, לשמור על דרכי כבוד ולפעול מתוך הגינות וכבוד הדדי, ולא לגרור את העיר למערכה מיותרת ומסוכנת.

    השחתת שלטים



    0 תגובות